ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument oraz Klient-Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (np. przez Internet) w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Towaru, bez podania przyczyny.
- Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zostały wskazane w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w Regulaminie sklepu internetowego Sprzedawcy.
- Zastosowane definicje oznaczają odpowiednio:
- Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Podstawą przyjęcia przez sprzedawcę zwrotu jest zgłoszenie odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Towaru poprzez elektroniczny formularz zwrotu dostępny: